Rezervišite termin u našem servisnom centru
PALFINGER SRBIJA SERVIS
Kao znak zahvalnosti za ukazano poverenje, razvili smo službu prodaje rezervnih delova i servisnu službu širom regiona, kako biste u svakom trenutku imali pouzdanu i kvalitetnu podršku u održavanju opreme i otklanjanju eventualnih zastoja, bez obzira na to gde se nalazite.
Kvalitet našeg servisa garantuju dugogodišnji stručni zaposlenici koji se kontinuirano usavršavaju na obukama i školovanjima organizovanim od strane proizvođača opreme koju zastupamo.
Softver za dijagnostiku
Kako bismo bili u korak sa izazovima tržišta i nastavili da napredujemo, pratimo najnovije digitalne trendove. Upravo zato koristimo PALDIAG – Palfingerov napredni softver za dijagnostiku.Uz pomoć ovog uređaja, naši stručnjaci mogu podešavati parametre stabilnosti (ISC, HPSC-Plus LOAD), sisteme asistencije (P-Fold) i sisteme komfora (AOS, SRC, RTC, Soft Stop…). Takođe je moguće definisati ograničenja opterećenja i radna područja, podešavati brzine rada, vršiti kalibraciju senzora i konfiguraciju dodatnih funkcija – i mnogo više od toga.
Zahvaljujući jednostavnom interfejsu, visokoj preciznosti i efikasnosti PALDIAG sistema, kvalitet naših servisnih usluga dodatno je unapređen, jer možemo kontinuirano prilagođavati rad vaše dizalice prema vašim potrebama i zahtevima.
Sistem za praćenje dizalice – PALdesk
Onlajn sistem PALdesk pruža podatke koji su vam, kao upravniku voznog parka, potrebni za optimalno planiranje rasporeda vaše opreme i najbolje iskorišćenje njenog kapaciteta. Možete pratiti detaljne informacije o svakom delu opreme, što vam omogućava da u svakom trenutku znate njenu lokaciju, radni status i namenu. Statistika korišćenja, trenutni podizni kapacitet, intervali održavanja, kao i najbliži servisni partner – samo su neke od funkcionalnosti koje možete pratiti. Na ovaj način dobijate odličnu osnovu za maksimalno iskorišćenje kamionske nadogradnje i dizalice.
Palfinger Connected
Palfingerov PALdesk sistem omogućava povezivanje između rukovodioca flote (Fleet Monitor), rukovaoca dizalice (Operating Monitor) i servisnog centra (Service Cockpit) u svakom trenutku.Uz Fleet Monitor platformu, možete pratiti lokaciju vaše dizalice u realnom vremenu, proveriti da li postoje eventualni problemi i videti kada je potreban servis na osnovu radnih sati.
Pošto je suština ovih digitalnih alata bolje umrežavanje, servisni centar ima stalan uvid u tehničko stanje vaše opreme i blagovremeno vas obaveštava ukoliko se pojavi nepravilnost ili je vreme za redovan servis. Na ovaj način, uz optimizovano planiranje održavanja, vaša dizalica ostvaruje više radnih sati i veću produktivnost.
Dodatno, tu je i opcija Job Planner, koja vam omogućava precizno planiranje posla unapred. Možete simulirati radne radijuse u zavisnosti od položaja stabilizatora i odmah videti koja je od vaših dizalica najbolji izbor za teret koji planirate da podignete.
Više informacija možete pronaći u našoj informativnoj brošuri.
Pogledajte kako to funkcioniše u praksi:
Delatnosti koje obuhvata služba postprodaje su sledeće:
-
prodaja originalnih rezervnih delova za svu PALFINGER opremu i uređaje
-
prodaja dodatne PALFINGER opreme
-
prodaja dodatne opreme proizvodnje PK d.o.o.
-
servis svih PALFINGER proizvoda:
– hidraulične dizalice PALFINGER
– šumarske dizalice EPSILON
– navlakači i samopodizači kontejnera
– utovarne rampe
– radne korpe PALFINGER
PREPUSTITE BRIGU O VAŠIM PROIZVODIMA NAMA
Uz naše servisne ugovore pružamo uslugu održavanja koja je u potpunosti prilagođena vašim potrebama. U zavisnosti od izabranog programa, obavezujemo se da redovno servisiramo, popravljamo, održavamo i čistimo vaše proizvode, kao i da obezbedimo sve potrebne potrošne delove.Naša uspešnost direktno zavisi od vaše, zato smo kreirali servisne pakete koji vam omogućavaju da više ne brinete o održavanju opreme. Time dobijate više vremena da se fokusirate na ključne segmente vašeg poslovanja.
Kako bismo se maksimalno prilagodili vašim zahtevima, razvili smo četiri nivoa servisnih ugovora: PURE, PERFORM, PRO i PRIME